Projectwerk op maat
Software van Koning Apestaart op maat van jouw opvangorganisatie? Graag! We denken met je mee zodat we samen kunnen bouwen aan kinderopvangsoftware. Een oplossing voor al je digitale noden – administratie, facturatie, opvolging, registratie … – op één centrale plek.
Onze stoefcijfers
+ 160
opvanglocaties binnen grote organisaties
10%
groepsopvang
90%
gezinsopvang
Onze allesomvattende software voor kinderopvang
1. Totaaloverzicht
Koning Apestaart voorziet je een 360° overzicht van je hele opvangorganisatie dankzij een overzichtelijk koepeldashboard mét een frisse en moderne look. Nood aan een overzicht per opvanglocatie of per leefgroep of kind? Eenmaal ingelogd heb je in enkele klikken toegang tot datgene wat je nodig hebt.
2. Centrale administratie
Administratie beheren en opvolgen doe je centraal op onze koepelpagina. In slechts enkele klikken maak je facturen op voor de hele organisatie, geef je betalingen in en volg je deze op en verstuur je eventuele rappels. Klant- en kindfiches zet je met één klik op de knop tijdelijk of permanent in een andere opvanglocatie. Geen kans op fouten doordat er geen dubbele fiches circuleren in de organisatie.
3. Persoonlijke ondersteuning
Bij de start met onze software voorzien we verschillende opleidingsmomenten. Stap voor stap loodsen we jou en andere opvangverantwoordelijken doorheen onze hele software en leer je alles kennen en kunnen. Tijdens één van de opleidingsmomenten tonen we jou hoe je je opvangmedewerkers en kinderbegeleiders makkelijk leert werken met Koning Apestaart. Zodat ook zij vlot aan de slag gaan. Toch nog vragen of feedback voor ons? We helpen je enthousiast verder op onze helpdesk via chat.
Koning Apestaart voorziet onder andere:
- Registratiesysteem van kinderen
- Opvolging via heen-en-weer boekje
- Organisatie van personeel
- Klantenbeheer en facturatie
- Ouderportaal en communicatie
- Website op maat
- Meerdere locaties
Benieuwd wat Koning Apestaart voor jouw opvangorganisatie betekent?
We leren jou en je organisatie graag beter kennen in een vrijblijvende kennismaking. Een virtuele rondleiding doorheen onze software inbegrepen.
Dit vinden onze klanten van Koning Apestaart
01.
“Koning Apestaart werkt vraaggestuurd en zoekt samen met het kinderdagverblijf naar verbeteringen, waardoor de software voortdurend in verandering is met als enige doel: de kwaliteit van de opvang vergroten door meer tijd te creëren voor de kinderen.”
Lies Michiels – VZW Dol-Fijn en VZW Klavertje 4 (Turnhout en omgeving)
02.
“Groot gebruiksgemak en zeer goede klantvriendelijkheid. Er zijn reeds zeer veel opties aanwezig en de mogelijkheid tot aanbrengen van suggesties is een groot pluspunt. Steeds snel en goed geholpen bij vragen. Aanrader!”
Sanne De Taeye – VZW Windekind (Jette)
03.
“Wat ik enorm waardeer is de steeds snelle, vriendelijke, meedenkende en welgemeende hulp die ik keer op keer ontvang bij mijn vele vragen! Dat verlicht het werk van elke dag. Jullie staan open voor aanpassingen, verbeteringen en uitbreidingen.”
Sandra Pishoudt – KDV Woluland (Sint-Lambrechts-Woluwe)
Hier blinken wij in uit:
Warme en laagdrempelige service voor elke klant
Als klant ben je géén nummer. Je krijgt heldere en duidelijke uitleg, een luisterend oor en een oplossing voor elk probleem. Op onze helpdesk kom je elke keer thuis.
Simpele en gebruiksvriendelijke webapplicatie die werkt mét en vóór jou
Op elk online toestel beschikbaar en 100% veilig in de cloud. Simpel in gebruik met een duidelijk – en mooi – dashboard. Ons helpcentrum met handleidingen en stappenplannen maakt je wegwijs in onze software. Je wordt continu betrokken bij de verdere ontwikkeling van onze webapplicatie.
Betaalbaar all-in-one abonnement
Altijd de meest recente versie met focus op frequente en continue verbeteringen voor elke gebruiker. Van implementatie en opvolging tot dagelijks gebruik en ondersteuning waar nodig. Een transparante prijs zonder verborgen kosten. Beloofd!