Overstappen en opstarten met de software van Koning Apestaart, hoe werkt dat?

Je vraagt een demo en offerte aan. Wanneer jij helemaal verkocht bent, zetten we de eerste stap richting de opstart of overstap.

  1. Wij creëren een omgeving van jouw opvang of organisatie in onze software.
  2. Jij wordt toegevoegd als beheerder van die omgeving. Zo kan je al eens komen piepen…
  3. Gebruik je al kinderopvangsoftware? Dan helpen wij jou met het integreren van zoveel mogelijk gegevens in onze software.
  4. Gebruik je nog geen software? Dan tonen we je stap voor stap hoe je gegevens toevoegt.
  5. Van zodra jij aan de slag kan in onze software voorzien we 3 opleidingen.
    • Praktisch:
      – Opleidingen worden met veel enthousiasme gegeven door Liesbeth.
      – Het zijn een-op-een momenten met voldoende ruimte om vragen te stellen.
      – De opleidingen worden verspreid ingepland zodat je niet overrompeld wordt door een teveel aan informatie.
      – In samenspraak met jou leggen we de data en uren vast.
    • Inhoud:
      – Opleidingsmoment 1: Algemene opvanginstellingen. Gegevens van kinderen, ouders en personeel invoeren en aanmaken.
      – Opleidingsmoment 2: Specifieke opvanginstellingen. Kinderen en personeelsleden registreren.
      – Opleidingsmoment 3: Facturatie-instellingen. Facturatieproces volledig doorlopen.
  6. Nadat je officieel afstudeert en onze opleidingen tot een goed einde brengt, ga je naar hartenlust aan de slag in Koning Apestaart.

    Geen nood! Via ons helpcentrum met chat en hulpartikels blijven we beschikbaar voor al jouw vragen.

Klaar voor een eerste stap?

Grote opvangorganisatie die nood heeft aan software op maat?

Boek een virtuele rondleiding doorheen onze webapplicatie via een gratis demo.