De totale administratie van je kinderopvang in handen
Klanten beheren, facturen opmaken en opvolgen, communiceren met ouders … We tonen je graag hoe Koning Apestaart de totale administratie van je kinderopvang aanpakt.
Facturen en fiscale attesten in de kinderopvang
Administratie in kinderopvang wordt kinderspel. Met enkele kliks maak je facturen en fiscale attesten op. Deze worden via e-mail verzonden naar ouders en beschikbaar gesteld in de ouderhoek. Geen zorgen over de extra kosten zoals administratieve kosten of kosten voor afvalverwerking. Deze worden automatisch verrekend tijdens het facturatieproces.
Voor fiscale attesten voorzien we ook de mogelijkheid om een XML te generen. Deze kan je makkelijk uploaden in Belcotax-On-Web (BOW). Onze stappenplannen staan klaar in ons helpcentrum om je hierbij te helpen.
Administratie van kinderopvang opvolgen
In één overzicht volg je de status van de facturen en betalingen op. Met onze handige filters vind je snel bepaalde facturen terug. Geef de betalingen met één klik in of stuur rappels van openstaande facturen. Duid in de klantfiche aan of ouders met domiciliëring betalen, zo ontvang je elke maand een domiciliëringsbestand dat je aan je bank bezorgt.
Boekhouding en integraties
Tijdens het facturatieproces voorzien we een koppeling met je boekhoudprogramma. Ook worden de prestaties van de kinderen elke maand automatisch doorgestuurd naar Kind & Gezin. Per maand volg je op of de prestaties goed toegekomen zijn bij Kind & Gezin en waar er eventuele gegevens – zoals kindcode, foutieve naam … – ontbreken.
Communiceren met ouders
Bij de administratie van kinderopvang hoort ook vlotte communicatie met ouders. Via aankondigingen in de ouderhoek deel je makkelijk en snel belangrijke informatie met ouders: sluitingsdagen, menu van de week, boodschap van algemeen nut … Je volgt op welke ouders de aankondiging gelezen hebben.
Daarnaast voorzien we ook de mogelijkheid om berichten te sturen naar één, meerdere of alle ouders. Via e-mail en de ouderhoek krijgen ouders een melding en kunnen ze berichten lezen en beantwoorden.
Vraag een gratis demo aan om alle mogelijkheden te ontdekken en maak je kinderopvang administratie een pak lichter.
Dit vinden onze klanten van Koning Apestaart
“We verliezen veel minder tijd dan vroeger. De facturatie verloopt vlot: aanwezigheden worden automatisch doorgestuurd naar Kind & Gezin, betalingen komen er automatisch in en herinneringen van onbetaalde facturen zijn in één klik weg.”
Iveline Vinckier – KDV P’tits Doudous (Rumbeke)
Hier blinken wij in uit:
Warme en laagdrempelige service voor elke klant
Als klant ben je géén nummer. Je krijgt heldere en duidelijke uitleg, een luisterend oor en een oplossing voor elk probleem. Op onze helpdesk kom je elke keer thuis.
Simpele en gebruiksvriendelijke webapplicatie die werkt mét en vóór jou
Op elk online toestel beschikbaar en 100% veilig in de cloud. Simpel in gebruik met een duidelijk – en mooi – dashboard. Ons helpcentrum met handleidingen en stappenplannen maakt je wegwijs in onze software. Je wordt continu betrokken bij de verdere ontwikkeling van onze webapplicatie.
Betaalbaar all-in-one abonnement
Altijd de meest recente versie met focus op frequente en continue verbeteringen voor elke gebruiker. Van implementatie en opvolging tot dagelijks gebruik en ondersteuning waar nodig. Een transparante prijs zonder verborgen kosten. Beloofd!